Reactie schrijven
Inhoud Who and when
Heel mooie en overzichtelijke site. Bedankt dat je er zoveel tijd en energie wilt insteken. Je maakt er wel veel mensen gelukkig mee. Momenteel ben ik alle info over "De Kerpel" aan het opzoeken. Ben zelf ook een afstammelinge van een De Kerpel maar van een geheel andere tak. Tenminste, dit is momenteel mijn conclusie. Spijtig genoeg is er over onze tak zo goed als niets terug te vinden door het vroegtijdg heengaan en verhuis van familieleden. We gaan waarschijnlijk ergens in de Middeleeuwen gemeenschappelijke voorouders hebben. Ben je op Geneanet ook al tegengekomen. Heel mooie stamboom met de foto's! Spijtig van de overlijdensberichten want daar staat natuurlijk veel info in. Wettelijk mag je deze invoeren van meer dan 10 jaar terug maar er zijn idd veel mensen die het niet appreciëren om hun familiebanden op het internet terug te vinden. By Petula Pylyser
2019-12-11 10:11:21
Dag Petula, - aangenaam, je bent dus ook een afstammelinge van een De Kerpel. Leuk. Waarschijnlijk komt jouw en mijn tak ergens samen, ooit, ergens wel denk ik. Van waar is jouw struik ? Stuur me eens een priveetje op Geneanet, dan kan ik eens snuisteren in jouw struik. Ik ben héél goed in opzoekingen, al zeg ik het zelf, maar het is zo, bovendien heb ik een oude vriend die -nog- beter is dus... Wat betreft de overlijdensberichten, ik kom in mijn levensjaren niet eens meer rond met de rouwprentjes, laat staan dat ik de rouwbrieven er ook nog bijneem.. neen, ik ben tevreden zo. By Ingrid
2020-06-06 11:16:37